Katalizatoriaus kaina kanda net turtingiems
KATALIZATORIAI IR DPF FILTRAI – KIEK JIE KAINUOJA IŠ TIKRO?
Lietuviai 15 metų pjovė katalizatorius savo automobiliams be pasigailėjimo. Tačiau laikai pasikeitė. Nuo 2017 metų vidurio pasikeitus techninės apžiūros reikalavimams, reikia viską sugrąžinti į savo vietas. Kitaip tariant, automobilių katalizatoriai turi būti tvarkingi – tai yra jie turi būti apskritai automobilyje.
KAIP PRAEITI TECHNIKINĘ SU IŠPJAUTU KATALIZATORIUMI?
“Kvailos” pjovimo ir virinimo siūlės – pirmas ženklas, kad jūsų automobilis be katalizatoriaus. Tačiau negi nebuvo galima katalizatorių pašalinti taip, kad be problemų galima būtų praeiti technikinę? Galima, tačiau apie tai skaitykit žemiau >>>
KODĖL NEPRAEINAMA TECHNIKINĖ IŠ TIKRŲJŲ?
Viskas būtų gerai, jeigu išpjautas katalizatorius būtų tvarkingai. O jeigu paprasčiau kalbant – jeigu išpjovimas būtų atliktas profesionaliai ir tvarkingai. Tai yra be barbariško išpjovimo technikos. Tai yra siūlės būdavo padarytos bet kurioje vietoje. Tikslas “Greitai” ir “Pigiai”.
Iš tikro kalti ir patys automobilių savininkai – niekas neprašydavo išpjauti taip kaip priklauso. O bet kurio autoserviso tikslas – patenkinti kliento norus. O norai dideli – gauti kuo daugiau pinigų už išpjautą katalizatorių. O kaip tai padaryti, jeigu prie tvarkingo katalizatoriaus išpjovimo reikia sugaišti tris kartus daugiau laiko. O juk bet kokiame servise – laikas skaičiuojamas pinigais.
PROFESIONALUS KATALIZATORIAUS IŠPJOVIMAS = 0,- EURŲ UŽ KATALIZATORIŲ
Įsivaizduokite: vairuotojas paskambina į keletą įmonių, kas pjauna katalizatorius Kaune ar Vilniuje. Vienas autoservisas sako “Jūs gausite 50,- eurų”, o paskambinus į kitą jums pasako, kad gausite tik 10,- eurų. Tuomet vairuotojas galvoja: “Nieko sau, tik 10,- eurų. Negi, aš toks kvailas… Važiuoju ten, kur duoda 50,-“
KATALIZATORIAI IŠPJAUTI “GREITAI IR PIGIAI”
Žinodami tokią paprastą lietuvio mąstyseną, nei vienas meistras, nei vienas autoservisas taip pat nėra kvailas – visi nori turėti klientų. Ir daro viską vienodai, net nesusitarę… Darė taip, kad klientai gautų kuo daugiau pinigų. Tai yra greitai ir pigiai.
Šiandien tokius “greitai ir pigiai” variantus reikia atitaisyti, nors viską galima buvo padaryti tvarkingai ir profesionaliai. Ir pasikeitusi tvarka techninės apžiūros centre niekam nebūtų užkliuvusi net šiandien – 2017 metų viduryje.
MES IŠPJAUNAME 20 – KITI 1000 KATALIZATORIŲ
Mes jau daug metų atgal žinojome, kad ateis diena, kada viskas pasikeis su techninės apžiūros reikalavimais ir jei būtume pjovę konvėjeriu – šiandien reiktų išjungti telefoną, pasikeisti numerį, arba galbūt net pasikeisti autoserviso buvimo vietą…
STRATEGIJA: GERAI ARBA NIEKO!
Taigi strategija – atlikti profesionalų katalizatoriaus šalinimą arba nedaryti apskritai nieko – pasiteisino 1000%. Todėl, mūsų duslintuvų servisas www.katalizatorius.lt – tapo plačiai žinomas tarp tų, kuriems reikėdavo atlikti išmetimo sistemos profesionalaus remonto darbus.
AR GALIMA PRAEITI TECHNINĘ APŽIŪRĄ JEIGU KATALIZATORIUS IŠPJAUTAS?
Žinoma, kad taip… Ir tikrai 100%. Žinoma, jeigu išmetamųjų dujų sudėties matavimo prietaisai nefiksuoja didesnio dūmingumo dyzeliu varomam automobiliui ir atitinkamai CO benzininiam automobiliui taip pat turi atitikti keliamus reikalavimus.
SVARBIAUSIA – AUKŠTAS SUVIRINTOJO PROFESIONALUMAS
Kaip žinia, autoservisui nusamdyti “kietą” suvirintoją – dažniausiai misija neįmanoma. Tačiau mes pasirinkome nepopuliarią strategiją – mažiau pelno www.katalizatorius.lt autoservisui – didesnės kainos, nes didesnis uždarbis profesionaliam suvirintojui, mažiau nepatenkintų klientų ateityje… Tačiau tas mažesnis skaičius klientų atliko tokią gerų atsiliepimų sklaidą per 10 metų, kad rezultatas dažnai stebina net mus pačius.
GERAS KATALIZATORIAUS IŠĖMIMAS – JUVELYRINIS PJOVIMAS IR VIRINIMAS
Žinoma, šis darbas tikrai kainuoja daug brangiau, nei “Pokšt triokšt” pjovimo – virinimo metodas. Tačiau įvertinus tai, kad po nekokybiško bet kaip atlikto katalizatoriaus išpjovimo dažniausiai nieko negalima padaryti, kaip tik pirkti naują katalizatorių – profesionalus katalizatoriaus šalinimas atsiperka su kaupu. Turint omenyje tiek nervus ir laiką, tiek ženklų piniginės paploninimą.
KOKIA NAUJO KATALIZATORIAUS KAINA?
Taigi, jeigu nepraėjote techninės apžiūros ir jūsų katalizatoriaus išorė šlykščiai sudarkyta, greičiausiai jau niekas nepadės – kaip tik naujo katalizatoriaus pirkimas. Tačiau katalizatorių kainos vienam vairuotojui atrodo juokingos… Nes 150,- eurų už naują neoriginalų katalizatorių su montavimu – vienam pakloti vieni juokai, kitam tai pasaulio pabaiga… Nes jo automobilis vertas taip pat keleto šimtų eurų apskritai.
KIEK KAINUOJA NAUDOTAS KATALIZAORIUS?
Naudoti katalizatoriai dažniausiai kainuoja beveik tiek pat kiek nauji neoriginalūs. Kodėl taip gaunasi? Todėl, kad naudotuose originaliuose katalizatoriuose yra tauriųjų metalų, kurių supirkimo vertė tikrai gana nemaža, o naujuose neoriginaliuose jų beveik nerasta. Taigi, išeina taip, kad naudotas katalizatorius daug geriau, nei naujas originalus.
Tačiau ši taisyklė galioja tik prie tam tikrų sąlygų. O sąlygos yra gana paprastos. Turite būti garantuoti, kad tas naudotas katalizatorius yra iš idealaus stovio automobilio ir turėtų būti nė trupučio neužsikimšęs. Taigi, dabar klausimas – kas gali jums tai garantuoti? Labai retai kas gali tokią garantiją suteikti…
Taigi, naudoti katalizatoriai kainuoja dažniausiai nuo 70,- iki 200, 300, ar 400, – eurų. Jeigu kaina siekia 400,- tai dažniausiai konstrukcijoje būna ne vienas katalizatorius. Pavyzdžiui Bmw katalizatoriai senuose modeliuose stovi po du ar net po keturis, jei kalba eina apie Bmw e39 2.5 ir 3.0 dyzelinius katalizatorius (paskaitykite)
Taip pat daug kainuoja Mercedes Benz katalizatoriai. Yra dar viena to priežąstis – antrinė rinka (nauji Mercedes katalizatoriai neoriginalūs) negali pasiūlyti visos Mersų katalizatorių įvairovės. Kitaip sakant paklausa didelė, o pasiūlyti nėra ką…
Su Toyota automobilių katalizatoriais situacija tokia pati. Toyota katalizatoriai taip pat turi savo kainą ir tikrai nėra pigūs. Ir net nesvarbu, geri jie ar blogi. Laužynai parduoda bet kokius ir pirkėjų netrūksta.
KIEK KAINUOJA KATALIZATORIAUS PAKAITALAS?
Su katalizatoriaus pakaitalais situacija gana įdomi ir pakankamai sudėtinga, kai kalba eina apie pačius pigiausius – tai yra katalizatoriaus bakelis be vamzdžių. Jį reikia tinkamai įvirinti arba, kitaip sakant, profesionaliai sumontuoti. Padarius šį darbą netinkamai, rezultatas bus toks, kad norėsis verkti, nes… Grąžinti atgal į parduotuvę virinto bakelio negalėsite, nes jis jau nebe naujas ir galima sakyti, “pažeistas”
Kitas reikalas, kai perkate naują neoriginalų katalizatoriaus pakaitalą su originalia vamzdžių konstrukcija. Tuomet problemų nekyla nei duslintuvus remontuojančiam servisui, nei pačiam klientui. Technikinė bus praeita be jokių problemų, jeigu… Jis bus sertifikuotas R-103…
KATALIZATORIUS SU SERTIFIKATU R-103
Jei nusipirksite pigų katalizatoriaus pakaitalą, nesvarbu ar tik bakelį ar visą konstrukciją, ir jis nebus sertifikuotas – teks techninės apžiūros centrą aplankyti greičiausiai trečią kartą. Europos sąjungoje galioja tokia tvarka, kad automobiliuose sumontuoti katalizatoriai turi turėti ženklinimą R-103. Toks ženklinimas reiškia, kad katalizatorius atitinka Europos sąjungos nustatytus aplinkos apsaugos normatyvus.
IŠPJAUTAS DPF SUODŽIŲ FILTRAS – KĄ DARYTI?
Daugelis vairuotojų kreipiasi į mus su prašymu pakeisti sumontuoti katalizatorių, nors iš tikrųjų reikia keisti dyzelio kietųjų dalelių filtrą, kitaip dar vadinamą dpf filtru. Apie plačiau paskaitykite čia http://www.katalizatorius.lt/dpf-fap-filtrai/ Pats didžiausias siaubas baubas apima išgirdus naujo originalaus Dpf filtro kainą, kuri svyruoja nuo 450,- eurų iki 3000,- tam tikriems VW AUDI , BMW ir MERCEDES modeliams. Yra sprendimas šiai probelmai spręsti – ir jis daug kartų pigesnis nei naujo dpf filtro pirkimas
ECU ORIGINALO ATSTATYMAS – PO NAUJO DPF FILTRO PIRKIMO
Prie to paties, dar reiktų nepamiršti, kad Dpf filtras būna išprogramuotas, todėl nusipirkus naują, reikia atstatyti originalią ECU variklio valdymo bloko programą. Tai taip pat kainuoja ne 10,- eurų. Tad išlaidos, atlikus kreivą Dpf filtro išėmimą gali būti “tragiškos”
PROFESIONALUS DPF FILTRO PAŠALINIMAS – KOKS JIS?
Na, o tiems, kuriems dar kažkada gali prisireikti spręsti Dpf Filtro problemą, norime pasakyti, kad prieš 7 metus pradėjome šalinti Dpf filtrus taip, kad nebūtų jokios konstrukcijos pažeidimo ir dar iki šios dienos tai sėkmingai darome. Žinoma, negalime pasigirti, kad kaina tokia kaip pas garaže katalizatorius pjaustantį “Petrą” ar “Joną” tačiau ji yra protinga, kaip už aukščiausią kokybę…